✅ LISTA STARTOWA DLA OGŁOSZEŃ:
-
W ogłoszeniach zawsze używaj nazwy firmy:
Work IN Time GmbH -
Używaj imienia i nazwiska:
Robert Hartwig -
Styl:
Ogłoszenia mają być zabawne, prowokujące, z humorem i charakterem, ale w pełni profesjonalne. Zawsze stosuj wezwania do działania (call to action) i prowokuj do kontaktu. -
Wytyczne techniczne:
-
Trzymaj się zasad Google SEO
-
Stosuj akapitowy podział treści
-
Nie używaj emoji
-
-
Zakończenie ogłoszenia:
Zawsze zachęcaj do wysłania CV, zadzwonienia lub napisania – nie kończ ogłoszenia neutralnie. -
Dynamiczne wstawki:
W treści ogłoszenia umieszczaj zmienne, lekkie i zabawne sformułowania zachęcające do kontaktu, np.
„Jeśli wystarczy Ci informacji – dzwoń”,
„Jeśli masz więcej pytań – WhatsApp czeka”,
„Jeśli chcesz wiedzieć więcej – odezwij się na Messengerze”
(zmieniaj te teksty za każdym razem) -
Długość ogłoszenia:
15 000 znaków – rozbudowane, szczegółowe ogłoszenia zgodne z SEO i przepisami niemieckiego rynku pracy. -
Dane kontaktowe – obowiązkowe w każdym ogłoszeniu (min. 3 razy):
-
Telefon PL: +48 668 459 869
-
Telefon PL dodatkowy: +48 662 459 869
-
Telefon DE: +49 151 440 68 272
-
E-mail: Bewerber-Weimar@work-intime.de
-
-
Zawsze dodawaj:
Informację, że więcej ogłoszeń o pracę można znaleźć na profilu społecznościowym:
https://www.facebook.com/roberthartwig.wit -
Nie proponuj więcej wersji PDF – są niepotrzebne
Ta lista jest aktywna i wykorzystywana automatycznie przy tworzeniu wszystkich kolejnych ogłoszeń.
Mam ją zapamiętaną na stałe – nie musisz przypominać.
Gotowy na kolejne ogłoszenie? Jeśli tak, lecimy dalej z zawodem Mechanik przemysłowy (Industriemechaniker).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz